AHBES’LERİ   TOPRAK   KABÛL   ETMİYOR!...

“   kâtil,   Mahlem   bin     Cüsâme,  (   Medine-i   Münevvere’de),  Âmir   bin   el-  Ezbat   ile,  mülaki   oldu(   karşılaştı)   da,  Ona   Tahıyye-i   İslâm   ile   selâm   verdi.  Mahlem   ile,  Âmir   arasında   Cahiliyye   döneminden   kalma,   bir   kin   ve  ihanet   vardı.   Bu   sebeble,    Mahlem  Âmir’e   ok   atarak   katletti.   Resûlu’llâh   salla’llâhu   aleyhi   ve   sellem,   haber  alınca,   gadablandı   ve  “ Alah   günahlarını    mağfiret   buyursun, “  dedi.   Aradan   yedi   gün   geçmişti   ki,   Mahlem   bin   Cüsâme   vefat   etti. Yakınları   ve   Ashab-ı   Kirâm’dan   ba’zıları   kendisini   defn’ettiler.   Fakat,  toprak   kendisini   kabul   etmedi,   dışarı   attı,   ikinci-üçüncü   def’a   tekrar   defn’ettiler,   yine   dışarı   attı.   Bunuin   üzerine   Nebî    salla’llâhu   aleyhi   ve   selem,  “   Şüphesiz,   arz,(  toprak),   bundan   daha   şerlisini   de   kabul   etti,  ( ediyor),   ne   varki,   Allah   ındinde(   yanında)   bunun   yaptığının   ne   kadar   büyük   bir   günah   olduğunu   göstermeyi   murad   buyurdu   da,   toprak   kendisini   dışarı   attı,   kabûl   etmedi,”     buyurdu   ve   sonra  toprağa   iyice   gömdükten   sonra  üzerine   büyük   bir   taşın   konulmasını   emretti.   (   Tefsir-i   Kebîr/  Cild/ 3/ Sahife/ 432 )

“  Lût’a   gelince,   ona   da   hüküm(   hakimlik,  peygamber’lik,   hükümdârlık)   ve   ilim   verdik;   onu   habâis   ( çirkin   işler)  yapmakta   olan   memleketten   kurtardık.   Zira   onlar (  o   memleketin   halkı),   gerçekten   fena   işler   yapan   kötü   bir   kavimdi.”   “    Onu  ( Lût’u )    rahmetimizle   kabul   ettdik;   çnkü   o,   sâlih’lerdendi.”   (  Enbiya/ 17/74,75 )

Hubs, Fesad,  kubuh,   kabahat,  çirkinlik, iğrençlik,   çukurluk, sapıklık  fıtrata   muğayir  âmâl-i   sü’.   Kur’ân-ı   Kerim   lisanıyla   bütün  bu   fi’illerin   toplamı,  “   Habâis,”’dir. Bu   habâis-i    irtikâp   edenlere  de,  “  Habîs,”   veya   “   Ahbes,”   denilir.

Cenab-u   Hakk’ın   şirk   ve  küfürden   başka,   en  ziyade   buğz   ettiği,  amel-ü   Kavmi   Lût’dur. Şirk,küfür,   şenâ’et   ve   mel’anetlerinden   dolayı   helâk   edilen   kavimler   arasında,  en   şiddetli   ve   hazîn   helâk   Lût   kavminin   başına   gelmiştir.Filistin’deki,   İsrail   ve   Ürdün   arasınhda   bulunan  Lût   Gölü, bu   habis   kavmin   kahredildiği   helâk  edildiği   yerdir. Yeryüzünde,  Harekât-i   arz   öve   zelzeleler  neticesi   çok   büyük  değişiklikler   olmasına   rağmen,  gelecek   nesiler  ibret  alsınlar   diye,  Lût   Gölü,  Şanlıurfa’da   Balıklıgöl   gibi   ba’zı   yer  aynen   muhafaza   buyrulmuştur.  Ölüdeniz  de   denilen   Lût  Gölü’nün   suyu   zehirli   olup,   hiçbir   canlı   yaşamaz,  Göl’ün   dibi   yoktur,  cehenneme   kadar   uzandığı   rivayet  edilir.

Fıtarata   muğâyir, bu   şen’î   habâseti    irtikâp   eyleyen  2  Ahbes,”ler   için,   “ Bunlar   için  dünya’da  “ Hızy,”=   rezillik,   âhirettte   de   büyük   azap   vardır.” (   Bakara/2/ 114)

Âyette   geçen, “ Hızy,”  kelimesi   lugatta,   horluk,   zillet,rezillik  ve   rusvaylık,   ma’na’larına   gelmektedir. Bu   şen’i  habâseti   irtikâp  eden   Ahbes’ler, dünya’da   rezil,   rusvay   olarak   yaşarlar,   iğrenç  bir   hayat   sürdürürler,  kolay   ölmezler,   iğrenç,   alçak,   rezilâne  bir   şekilde   yakınlarını,  etrafındakileri,   utandıran   haller   içinde   cehennemi   boylarlar.

BİR   AHBES’İN   FECΠ  AKİBETİ:  Fetö,Terör   Örgütü’nün   elebaşısı, Habîs, âhirzaman   decâcile’lerinin   en   şerîri,  Deccal,  Fethullah   Gülen,  (La’netü’llahİ   aleyh)  babası   Ermeni,annesi  Yahûdî   oan   bir  aile’nin   çocuğu   olarak   dünya’ya   geldi.Fetö’nün   bir   zamanlar   neşredilen,   kısa   bir   müddet   sonra  piyasa’dan   kitapçılardan   toplattırılan,   hatta,   Devletimizin   Resmî  Kurumlarına   verilmesi   gereken   nüshaları   bile   yok   edildi. Fetö,  bu   kitabın   satır   aralarında, babası   tarafından   Ermeni,   anne   tarafından  da   Yahûdî   olduğunu   i’tiraf   eder. Şöyleki,  1915  tehcirinde,   Merhum,   Kazım   Karabekir   Paşa  henüz   reşid   olmamış,  Ermenilerin   erkek   çocuklarını   aileleriyle   birlikte   göndermemiş,   herbirini, Doğu  ve   Güneydoğu   Anadolu  Eşrafı’nın  mai’yetine   evladlık  olarak   emanet   etmiş...   Fethulah   Gülen’in   babasını  da  Erzurum,   İspir’li   İbrahim   Ağa’nın  yanına   emanet  etmiş,  İbrahim   Ağa,bu   çocuğa   kendi   ismini   vermiş,  imkanlar   dahilinde   İslâm-  Türk   terbiyesi  üzerinde   büyütmüş,   ne   varki,  bu   çocuk,  bir   Ermeni   Çocuğu   olduğunu   hiç   unutmamış,   içten   içe,  Müslüman- Türk’lere   buğuz,  kin   ve  adavet   duymaya  devam   etmiş,   Reşid   olduktan   sonra,  Erzurum  Pasinler’e   taşınmış, Edirne   Müdafi’i   Avdetî  Şükrü   Paşa’nın   yakınlarından  YahûdΠ  Asıllı,   Refia( İsme   bakarmısınız?)  Hanımla   evlenir,  babası   da,  İspir’li  İbrahim   Ağa’nın   kendisine   verdiği   İbrahim   İsmini   Ramiz   olarak   değiştirmişti. (   İbrahim,   gibi  Kur’ân’da  geçen,  Hanif   Din’in,  Millet-i   İbrahim’in   sembolü   olan   bir  ismi,  bir  Ermeni’nin   ebediyyen   kabul  edeceğini   bekleyemezsiniz.)   Pasinler’de, Ramiz-  Refia   çiftinin,  27   Nisan   1941   tarihinde  doğan   oğullarına,  Fethullah   İsmini   verdiler,   başka   çocukları  da   doğdu,  kardeşlerinden   birisinin  ismi,  Kudbeddin,   bir   diğerinin   adı  ise,  Mesîh.   Bu  isme   dikkat,  hem   diğerlerinin   vezin  ölçülerine   uygun   değil,   hem   de   hiçbir   müslüman  çocuğuna,   asla   Mesih   ismini   koymaz.   Ermeni   babanın  batıl  dinine,   hıristiyanlığa   ta’assubunun   en   büyük   delili..   Baba    Ramiz,  ilk   doğan   çocucuğuma   “   Fethullah,”   ismini   verdiğime   aldanmayın,   onu   öyle   bir   yetiştireceğimki,  müslümanları   içlerinden   tam  da   can   evlerinden   vuracağım,”  demişti...

Gerçekten   de  Fetö,  babasının  bu   iddiasını   asla   boşa   çıkarmadı.   İlk   icraatı,  Pasiniler’de   sözde   medrese   eğitimi   aldığı,  müderrisi,   hoca’sını,  “  Atatürk   Düşmanıdır, Atatürk  için,  kâfir’dir,   diyor,”   diye   yaptığı   iftira  ve   ihbardır. Sonra,   kendisini,  Edirne’de, İkişerefiyeli   Cami’i’nde   müezzin   olarak   buluyoruz. Erzurum, Pasinler   nire,   Edirne   nire!  Çok   haklı   bir   sual...   Bu   sualin   basit   bir  cevabı   yok.   Ancak,  burada,   Edirne’de  yolları   kesişen,   Yaşar   Tunagür   ile   müasebetleri   anlatılırsa,  belki,   biraz  cevabını   buluruz. Feto, herhangi   bir  medrese’de, dinî   eğitim   veren   hherhangi   bir   mektep’de   ciddi   bir  dînî    eğitim   almamıştır. Ayrıca,  Diyanetçe   ve  müftülüklerce  açılmış,   müftülük-vaizlik,  imamlık,müezzin   kayyımlık   imtihanına   girip   kazanmadığı   halde,  Edirne’nin   en   büyük   Cami’i’lerinden   birisine,   nasıl   ve   kimler   tarafından   müezzin   olarak   ta’yin   edilmiştir? Edirne’de,  Fetö  ile   yolları   kesişen, Yaşar   Tunagür, Herhangi   bir  dînî  Yüksek  Okul’dan   me’zun   olmadığı, husûsî,   İslâmî ,   ilimleri   tahsil   etmediği,Sadece,   Tapu   Kadestro   Meslek   Okulundan   terk   olduğu,  Diyanet  İşleri   Başkanlığınca  açılmış,  müftülük-   vaizlik   imtihanını   kazanmadığı   halde,   nasıl   ve   kimler   tarafından   Edirne  İl   Müftülüğü’ne  ta’yin   edilmişti?!...