Mürsel Ferhat Sağlam, "Dijital Markalaşma" adlı yeni kitabını okurlarıyla buluşturdu

2018 yılında kurduğu Branding Türkiye ile büyük başarı elde eden dijital markalaşma uzmanı, sosyal medya stratejisti, yazar ve eğitmen Mürsel Ferhat Sağlam’ın “Dijital Markalaşma” adını taşıyan yeni kitabı geçtiğimiz günlerde raflardaki yerini aldı.

04 Nisan 2020 Cumartesi 14:12
39 Okunma
Mürsel Ferhat Sağlam, "Dijital Markalaşma" adlı yeni kitabını okurlarıyla buluşturdu

HABER: AYŞENUR MAMA

Sağlam’ın Branding Türkiye Yayınları ve Dikeyeksen Yayıncılık ortak yayını olarak piyasaya çıkan bu eseri Türkiye’de ve dünyada dijital markalaşma kavramına dair yazılmış ilk ve tek kitap. Yazar, eserinde dijital markalaşma kavramına yöneltilen “Nedir?” “Nasıl?” ve “Niye?” sorularına cevap vererek okurlarına bilgi ve tecrübe aktarımında bulunuyor. Nitekim “Dijital Markalaşma” 3F Fenomeni terimine uygun bir formata sahip. Branding Türkiye olarak yeni projelerin yolda olduğunu söyleyen Mürsel Ferhat Sağlam, eserini bir okur gözüyle şöyle değerlendiriyor: “Eğer bir okur olarak böyle bir kitabın çıktığını görseydim hemen okumak isterdim; çünkü bir Türk yazar tarafından kavramsallaştırma yapılması ve bunun kitabının yazılması ilgimi çekerdi.” Şüphesiz, Sağlam’ın bu eseri dijital markalaşmayı meslek edinmek ve tecrübe kazanmak isteyenlerin yoluna ışık tutacak.

Önce Vatan Gazetesi

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

İstanbul Fatura Basımı

avukat kartvizit

evden eve nakliyat

ofis taşımacılığı