HABER: AYŞENUR MAMA

Sağlam’ın Branding Türkiye Yayınları ve Dikeyeksen Yayıncılık ortak yayını olarak piyasaya çıkan bu eseri Türkiye’de ve dünyada dijital markalaşma kavramına dair yazılmış ilk ve tek kitap. Yazar, eserinde dijital markalaşma kavramına yöneltilen “Nedir?” “Nasıl?” ve “Niye?” sorularına cevap vererek okurlarına bilgi ve tecrübe aktarımında bulunuyor. Nitekim “Dijital Markalaşma” 3F Fenomeni terimine uygun bir formata sahip. Branding Türkiye olarak yeni projelerin yolda olduğunu söyleyen Mürsel Ferhat Sağlam, eserini bir okur gözüyle şöyle değerlendiriyor: “Eğer bir okur olarak böyle bir kitabın çıktığını görseydim hemen okumak isterdim; çünkü bir Türk yazar tarafından kavramsallaştırma yapılması ve bunun kitabının yazılması ilgimi çekerdi.” Şüphesiz, Sağlam’ın bu eseri dijital markalaşmayı meslek edinmek ve tecrübe kazanmak isteyenlerin yoluna ışık tutacak.