e-Dönüşüm sürecinde neden e-Uyum Portalını tercih etmelisiniz?

İşletmelerin uçtan uca tüm iş süreçlerini mekan bağımsız yönetmelerini sağlayan Uyumsoft, e-Belge (e-Fatura, e-Arşiv Fatura, e-SMM, e-Defter, e-İrsaliye ve diğer tüm e-Belgeler) sürecinde, “e-Uyum Portalı” uygulaması ile hizmet veriyor.

31 Ağustos 2021 Salı 16:59
126 Okunma
e-Dönüşüm sürecinde neden e-Uyum Portalını tercih etmelisiniz?

HABER: DİNÇER KARACALAR

e-Uyum Portal sayesinde, diğer tüm e-Belgeleriniz için ilave yatırım yapmaya ihtiyaç olmadan tek bir portal üzerinden oluşturabilir ve ilgili firmalara hızlı bir şekilde başta e-Fatura olmak üzere diğer e-Belge’lerinizi ileterek ve gelen e-Fatura’larınızı alarak, dijital dönüşüm sürecinizi etkin bir şekilde yönetebilirsiniz.

e-Uyum Portal kullanmak için 10 neden

1-e-Uyum Portal hesabı, web tabanlı bir uygulama olduğundan, mekan bağımsız internet olan her yerden giriş yaparak kullanabilirsiniz. Kullanıcı dostu ara yüzleri sayesinde kullanımı oldukça kolaydır. e-Belge’nizi oluştururken her seferinde Uyum İmza ve mali mührünüzü takmanız gerekmez. Sınırlama olmaksızın portal üzerinden istediğiniz kadar e-Belge alıp, gönderebilirsiniz.

2-eUyum uygulaması sayesinde, tüm e-belgelerinizi (e-Fatura, e-Arşiv Fatura, e İrsaliye, e-Defter, e-SMM, e-MM vb.) ilave yatırım yapmadan tek bir portal üzerinden oluşturabilir, ilgili muhataplara hızlıca iletebilirsiniz.

3-e-Belge’nizi oluşturduktan sonra, müşterilerinize mail veya SMS aracılığıyla otomatik olarak iletebilirsiniz. e-Belge’lerinizin alıcıya ulaştırılması, reddedilmesi, hataya düşmesi gibi durumlar için sistem üzerinden bilgilendirme e-maili alabilirsiniz.

4-“e-Uyum Portalı”na, carilerinizi kaydedebilir ve her e-Fatura için yeniden oluşturmak zorunda kalmazsınız. Portalde, çok rahatlıkla müşteri bilgilerinin girişini yaparak, e-Fatura’larınızı kesebilirsiniz. Örneğin bir defa e-Fatura düzenlenen bir firmanın bilgileri, sisteme kayıt edilmesi yeterli. Tekrar aynı firmaya e-Fatura kesilmesi gerektiğinde, firmanın vergi numarası veya unvanının bir kısmının girilmesiyle, firmanın tüm bilgileri, otomatik olarak ekrana gelir.

5-“eUyum Portal”e mal hizmet tanımlarınızı kaydedebilir, bu bilgileri her seferinde manuel girmek zorunda kalmazsınız. Böylece e-Belge’lerinizde yanlış bir bilginin yazılmasının önüne geçersiniz.

6-e-Uyum Portalı’nda düzenlemiş olduğunuz faturaları veya gelmiş olan faturaları, belli tarih aralığı seçimi yaparak, dışarıya excel veya XML dosyası olarak aktarabilir, kullandığınız muhasebe programına rahatlıkla aktarabilirsiniz.

7-e-İrsaliyelerinizi kolaylıkla faturalaştırabilirsiniz.

8-“e-Uyum Portalı”nda, birden fazla kullanıcı tanımlanabilir, her bir kullanıcıya farklı yetkiler verebilirsiniz. Örneğin, bir kullanıcı sadece gelen e-Fatura’lara bakarken, diğer bir kullanıcı e-Fatura’ları düzenleyebilir.

9-“e-Uyum Portalı”nın genel tanımlar alanında, kendi faturalarınızın üzerine, firma logonuzu, kaşe imzalarınızı, adresinizi ve banka bilgilerinizi kolay bir şekilde ekleyebilirsiniz.

10-“e-Uyum Portalı”nda, e-Belge’leriniz en az 10 yıl süre ile ücretsiz arşivlenir. Bilindiği üzere, Türk Ticaret Kanunu’na göre düzenlenen faturaların 10 yıl saklanma zorunluluğu bulunuyor.

Kesintisiz hizmet, hızlı aktivasyon, ücretsiz eğitimler ve 7/24 konusunda uzman güncel mevzuat bilgisine sahip dijital dönüşüm uzmanlarının desteği ile Uyumsoft e-Belge süreçlerinizde her zaman yanınızdadır.

Önce Vatan Gazetesi

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.