EKONOMİ

Yılbaşında ''hediye pırlanta'' yarışı

Abone Ol


Ankara Kuyumcular ve Saatçiler Odası Başkanı Hasan Çavuşculu ise, AA muhabirine yaptığı açıklamada, kampanyaların müşteriyi psikolojik olarak etkilemek için yapıldığını belirtti.

Çavuşculu, ''Kampanyalarla firmaların müşterilere karşı satış psikolojisiyle ilgili bir şey yaptıklarını düşünüyorum. Sırf müşteriyi çekmek anlamında böyle yaptıklarına inanıyorum'' dedi. Kampanyaların müşteri üzerinde satışı hızlandırmak için yapılan psikolojik bir reklam olduğunu ifade eden Çavuşculu, hediyelerin bedava verilmediğini vurguladı. Çavuşculu, ''Onun parası alınıyor. Bedava verilmesi de mümkün değil. Böyle bir ticaret olmaz zaten. Bunlar müşteriyi ikna etmek için yapılan reklamdır'' diye konuştu.