Bir kaç zamandır subliminal mesajlara ve illuminati içerikli filmlere, reklamlara, müziklere sarmış vaziyetteyim. Neden bilmiyorum ama, zaman zaman bu konu istem dışı gelir aklımın köşesine oturur. Geçtiğimiz yıllarda da  bu konuya yine fena halde kafayı takmış, takmakla kalmayıp dört bölümden oluşan bir yazı dizisi hazırlamıştım. 

Neyse!

Tam da önümüzdeki haftalarda bazı çizgi filmlerdeki cinsel içerikli mesajlardan bahsedeceğim bir yazı kaleme almayı düşünüyordum ki, inanması zor iğrenç bir haber düştü gündeme. 

TRT Çocuk'ta yayınlanan Maysa ve Bulut adlı çizgi filmde çocuklara eşekle cinsel ilişkiye  giren bir adam görüntüsünün izletildiği iddiasıyla kıyamet koptu. 

Gelen tepkiler üzerine TRT açıklama yaptı; görüntü sadeleştirildiğinde eşeğini rüzgardan korumaya çalışan ve rüzgar ile şalvarı sallanan bir adam sahnesinden ibaret olduğu, eşeğe tacevüz sahnesinin söz konusu olmadığını belirtti.. 

Pekiiii 

Hadi art niyetli düşünmeyelim ve en saf halimizle TRT ye birkaç soru soralım.

Sevgili TRT çalışanları;

Ülkenin pedefoliye  karşı mücadele verdiği bu hassas dönemde, böylesi gereksiz bir sahneye neden gerek duyuldu? 

Hadi diyelim ki hikayenin  konusu  bu şekildeydi şalvarın rüzgardan sallanması gereliyordu vs ve orjinali bozulmadan hazırlandı.

Gelelim asıl sorulması gereken soruya.

Televizyon yayınları  hakkında en ufak bir bilgim yok. Ancak emin olduğum bir şey var ki o da,  çekilen bir film veyahut yayınlanacak olan herhangi bir program mutlaka bir denetimden geçerek seyircinin önüne servis ediliyordur.

Şİmdi soru şu. Ülkenin büyük bir çoğunluğunun dikkatini çeken o malum iğrenç sahne nasıl oldu da denetimi yapan arkadaşların gözünden kaçtı?

Ya biz çok fazla paranoyak olduk, veyahut TRT çalışanları işlerini düzgün yapamıyor. 

Sevgili TRT çalışanları, siz soruların cevabını düşünedurun; ben de  bu arada değerli okurlarıma kısaca subliminal mesajlar içeren ögeler nedir? kısaca anlatayım.

BİLİNÇ ALTI MESAJLAR...

Bilinçaltı mesaj, başka bir objenin içine gömülü olan bir işaret ya da mesajdır ve normal insan algısı limitlerinin altında kalmak, o anda fark edilmemek üzere tasarlanmıştır. Bilinçaltı mesaj Teknikler reklamcılık ve propaganda alanlarında sıklıkla kullanılmaktadır.

Eğlence maksadıyla izlediğimiz Filmler, Diziler kanalıyla bilinç altımıza hükmediyorlar. Küçük bir örnek vermek istiyorum hemen. Bir filmin içerisinde defalarca adı veya görüntüsü geçen her hangi bir gıda maddesi Cola, Cips, Popcorn gibi yiyecek ve içecek-leri bilinç altınıza yerleştirerek bu ürünleri satın almanızı sağlar böylelikle beyninize hükmetmiş olurlar.

Bilinçaltı mesajlarının bir başka tekniği ise çocukların izledikleri çizgi filmlerde gizli. Çizgi filmlerde (Başta Türk Televizyonu olan TRT) gizlenen ilk bakış-ta anlaşılmayan cinselliğe dayalı bir takım yazılar ve objelerle asıl amaçları olan yeni nesili etkilemek ve cinsellikte olan yasakların çiğnenmesini sağlamaktır. Çizgi filmlerde beyinlere empoze edilmeye çalışılan bir başka konu ise çocukların hayranı oldukları çizgi film karakterlerini çok masum göstererek onların yaptıkları her hareketi bire, bir yapmalarıdır. Şeytana tap-ma sahneleri, masonluğa itecek bir takım hareketler vb...

Çocuklarınız için yapmanız gereken izledikleri bazı çizgi filmleri sizin kontrolünüz altında izletmektir.

Önümüzdeki hafta aynı konuyla buluşmak dileğiyle. 

Hoşçakalın.