Rio 2016'ya sosyal medyada büyük ilgi

Rio Olimpiyatları'nda 187 milyondan fazla tweet atıldı, #Rio2016 etiketi ise 75 milyar kez görüntülendi.

Rio 2016'ya sosyal medyada büyük ilgi

Rio Olimpiyatları'nda 187 milyondan fazla tweet atıldı, #Rio2016 etiketi ise 75 milyar kez görüntülendi.

23 Ağustos 2016 Salı 16:22
580 Okunma
Rio 2016'ya sosyal medyada büyük ilgi

 Sosyal paylaşım sitesi Twitter'ın yayımladığı verilere göre, 5-21 Ağustos tarihlerinde Brezilya'nın Rio de Janeiro kentinde düzenlenen Olimpiyat Oyunları ile ilgili 187 milyondan fazla tweet gönderildi. Ayrıca #Rio2016 etiketi, 75 milyar kez görüntülendi.

Rio 2016'da en fazla tweet, ev sahibi Brezilya'nın erkek futbol takımının, normal süresi ve uzatma dakikaları 1-1 biten maçta, Almanya'yı penaltı atışları sonunda 5-4 yendiği anda atıldı. Brezilya'nın, Neymar'ın kullandığı penaltıyla şampiyon olmasını, Jamaikalı atlet Usain Bolt'un üst üste 3. kez erkekler 100 metrede altın madalya alması ve Brezilya Erkek Futbol Takımı'nın, Neymar'ın 27. dakikadaki golüyle finalde 1-0 öne geçmesi izledi.

En çok konuşulan sporcular sıralamasında başı, 5'i altın, 6 madalya kazanan ABD'li yüzücü Michael Phelps çekti. 28 madalyayla olimpiyat tarihinin en fazla madalya kazanan sporcusu unvanının sahibi Phelps'i, Jamaikalı atlet Bolt ve Brezilyalı futbolcu Neymar takip etti.

Hakkında en çok tweet atılan spor dalları yüzme, futbol ve atletizm şeklinde sıralandı.

Aktör Zac Efron'un, Rio Olimpiyatları'nı 4 altın ve 1 bronz madalyayla tamamlayan 19 yaşındaki ABD'li artistik cimnastikçi Simone Biles'ı öptüğü video da sporcuların yaptığı paylaşımlar arasında en fazla alıntılanan tweet oldu.

AA

Son Güncelleme: 23.08.2016 16:22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.