İSTANBUL - Küçük ve orta ölçekli işletme sahiplerinin fatura ve finansal operasyonlarını kolay yöneterek online gelir-gider takibi yapabilmesi amacıyla geliştirilen bulut tabanlı finans yönetim uygulaması Paraşüt, sunduğu hizmetlere yenilerini eklemeye devam ediyor. Uygulamada yapılan son güncelleme ile işletmeler personel maaşı, avans, SGK ve muhtasar ödemelerini de artık bulut üzerinden yönetebiliyor.

Paraşüt kullanıcıları Mart ayı itibariyle sunulan bu hizmetle, işletmelerin gider kalemlerinde önemli bir yer tutan maaş ödemelerini de kolayca yöneterek, nakit akışını net şekilde görebiliyor. Çalışanlar için maaş ödemelerini planlamak, SGK ve Vergi Dairesi’ne yapılacak ödemeleri takip etmeye başlamak için www.parasut.com adresinden uygulamaya üye olmak yeterli. 

Paraşüt, her işletme için gerekli olan temel finansal hizmet ve bilgileri gerçek zamanlı ve kolay anlaşılır şekilde sunuyor. İşletme sahipleri için bir finansal kontrol paneli niteliği taşıyan sistem fatura yazdırma, kredi kartı ile online tahsilat, tahsilat ve cari hesap yönetimi gibi hizmetleri tek elden yanıtlıyor. 

Paraşüt Hakkında:

Paraşüt, küçük ve orta ölçekli işletmelerin finansal operasyonlarını daha verimli yönetebilmesini desteklemek hedefiyle 2013 yılından bu yana web tabanlı fatura ve finans yönetim hizmeti sunmaktadır. $50M büyüklüğünde Hollanda merkezli girişim sermayesi fonu olan "Revo Capital" ve finansal hizmetler alanında uzmanlaşmış, $225M büyüklüğünde ABD merkezli girişim sermayesi fonu olan "Ribbit Capital"ın yatırımları ile büyümüştür. 

Daha fazla bilgiye Paraşüt’ün kurumsal web sitesi www.parasut.com üzerinden veya 0212 292 04 94’ten iletişime geçerek ulaşabilirsiniz.

Paraşüt'ü Takip Edin:

Facebook      : https://www.facebook.com/parasutcom

LinkedIn        : Paraşüt

Twitter          : @parasutcom