1990’larda ticaret hayatına başlayan Modalife ekibi, Ankara’daki tek şubeden Türkiye’deki yüz elliye yakın şubeye yükselişini müşterisine duyduğu saygı, müşterisinin duyduğu güven ve ticaretteki etik kurallarına hiçe saymayışı sayesinde başardığını söylemek yerinde olacaktır. Bu durumu biraz daha somutlaştırmak gerekirse, Modalife, müşterisine saygı duyar çünkü müşterisinin gerçekten istediği ürünleri onun karşısına çıkartır, bir hayal kırıklığı yaşatmaz ve olur da müşterisinin hoşuna gitmeyen bir sonuç çıkarsa ortaya, buradaki problemi de en kısa zamanda gidermeden müşterisiyle ilişkisini yarıda kesmez. Modalife müşterisi Modalife’a güven duyar çünkü bilir ki bu mağaza gerçekten kaliteli ürünleri olabilecek en hesaplı fiyata müşterisine sunmaktadır ve ayrıca satış sonrası bir sorunla karşılaşırsa da bu sorun en kısa sürede çözülecektir. Modalife, ticaretteki etik kuralları hiçe saymaz çünkü ticarette esas olan müşterinin memnuniyetidir ve ticaretteki etik de buradan kaynaklanır. Bir başka deyişle, Modalife, müşteri memnuniyetini esas alan bir çizgide tüm mobilya seçeneklerini müşterilerine sunmaktadır.

Modalife, müşteri memnuniyetini her şeyden önce birlikte çalıştığı tasarımcıların kalifiye eleman olmasıyla sağlamaktadır. Modalife tasarımcıları demode olmuş ürünlerini bir kenara bırakmıştır ve dünyada trend olan mobilyaların peşinden gidip Türkiye’de en yenilikçi tavrı göstermeye çalışmaktadır. Bu yenilikçi tavır modern ve sade mobilyalardan hoşlananlar için minimalist yaklaşımlar içermekteyken, daha klasik tarzı benimseyenler için ise mobilyada geleneksel esintileri kapsamaktadır. Her ne seçim yapılmış olursa olsun tasarımcılarımız tarafından yaratıcılığın elden bırakılmayacağını hatırlatmakta fayda vardır. Ayrıca tasarımcılarımız; eğer müşterilerimiz kendilerine özel mobilyalar, söz gelimi, koltuk takımı isterse de, onlara özel koleksiyonlar hazırlamaktan çekinmezler.

Akla elbette kaliteli ürünlerinin hangi şekilde daha hesaplı hale getirildiği gelebilir ve müşterilerimizi bunu sorgulayabilir. Aslında bunun da cevabı basittir: Ürünlerin hem kaliteli hem hesaplı olmasının yolu, bu ürünlerin malzemelerinden kısmadan, teknolojiden nimetlerinden de faydalanıp üretim ve dağıtım esnasında var olan maliyetleri düşürmektedir. Böylece eğer yatak odası almak istiyorsanız, bu takımın malzemesinde herhangi bir kalite düşüşü görmeden ucuza satın almanız mümkün hale gelir.

Modalife, ürünlerinde uygun paketler sayesinde daha da fazla indirime gidebilmekte; böylece müşterilerini daha da memnun etmeye çalışmaktadır. Bunu başta düğün paketi programıyla yapmaktadır. Öyle ki Modalife, Türkiye’nin düğün paketçisi olarak da bilinmektedir. Genç çiftlerin bütün evlerini döşerken zorlanmaları karşısında, ekstra indirim imkanı ile tüm evlerini tamamlamalarının yolunu açan Modalife, ayrıca salon paketi de sunmaktadır. Yalnızca salonundaki kanepe grubu ve yemek odası takımını değiştirmek/yenilemek ya da sıfırdan almak isteyenler için biçilmiş kaftan olan bu kampanyalı paket ile de Modalife, müşterilerinin yüzlerini güldürmeyi hedeflemektedir. Böylece ucuzluk ile kaliteyi birleştirmeyi hedefleyip bunu başaran Modalife, bu yoluyla da bu kadar kısa zamanda nasıl alanının lideri olmayı başardığını adeta özetlemektedir.