Sağlıklı Yaşam İçin KadınSEN

Kadınsen, kadınlara özel birçok konuda faydalı bilgiler ve etkileyici analizlerin yanı sıra sağlıklı yaşam ile ilgili de destek olmaya devam etmektedir.

Sağlıklı Yaşam İçin KadınSEN

Kadınsen, kadınlara özel birçok konuda faydalı bilgiler ve etkileyici analizlerin yanı sıra sağlıklı yaşam ile ilgili de destek olmaya devam etmektedir.

05 Aralık 2017 Salı 15:55
54 Okunma
Sağlıklı Yaşam İçin KadınSEN
banner84

Kadınsen, kadınlara özel birçok konuda faydalı bilgiler ve etkileyici analizlerin yanı sıra sağlıklı yaşam ile ilgili de destek olmaya devam etmektedir. Sağlığa, güzelliğe ve yemek tariflerine dair birçok bilgi www.kadinsen.com sitesinde sizleri bekliyor.

Güzellik sırları, kurabiye tarifleri, hamilelik gibi birçok alanda bilgi sunan Kadınsen’inbilgilerinden yararlanarak sağlıklı yaşam ile ilgili bir takım bilgileri sizlerle bir kez daha paylaşmak istiyoruz. Günümüzde en çok rastlanan hastalıklardan birisi de kolesteroldür. Kolesterol hastalarının ne yiyecekleri, içecekleri, nasıl davranacakları çok önemlidir. Öyle ki bu hastalar adeta bir şey yemeye korkarlar. Ancak bu yazımızda bahsedeceğimiz gıdaları kolesterolü artırmadığından gönül rahatlığı ile tüketilebilmektedirler.

Kolesterolü artırmayan gıdaların başında yumurtayı sayabiliriz. Yumurta B12 ve D vitamini gibi besinleri içerir. Yağ oranı düşüktür. Ayrıca, yumurtadaki yağ oranının büyük bir bölümü yağ asitlerinden oluştuğu için kolesterolü yükseltmeyecektir.

Diğer bir gıda ise zeytinyağı ürünleridir. Bitkisel bir yağ olduğundan ve arter duvarlarını güçlendirmeye yardımcı olduğundan LDL oranının düşmesini sağlar. Bu nedenle kolesterolü yükseltmeyecektir.

Kolesterol problemi olanların gönül rahatlığı ile tüketebilecekleri bir başka gıda da balıklardır. Hiçbir endişe duymadan haftada 2 kez, 3 kez balık tüketebilirsiniz. Böylece hem kan dolaşımında kolesterolü yükseltecek etkiler minimize edilir hem da kalbiniz korunur.

Badem, ceviz, yer fıstığı, fındık gibi kuruyemişleri de gönül rahatlığı ile tüketebilirsiniz. Hem kalp sağlığınızı hem de kolesterol dengesini koruyacak bu kuruyemişler aynı zamanda da sizi rahatlatacaklardır.

Lif açısından zengin olan ve kolay sindirilebilen fasulyeler, narenciye, elma, üzüm, çilek gibi meyveler, kahverengi pirinç, kepekli tam tahıllar, buğday ve yulaf kepeği gibi gıdalar, çikolatalar yine kolesterol yükseltici etkisi bulunmayan ve bu kişiler tarafından rahatlıkla kullanılabilecek gıda maddeleridirler.

Sağlık herkes için önemlidir. Bu nedenle sağlık konusunda edinilen bilgilerin doğruluğunun araştırılması ve buna göre uygulanabilmesi sağlığınız açısından önemli olacaktır. Bizler her ne kadar uzman görüşlerine göre bilgiler paylaşıyor olsak da en doğru bilgi yine işin uzmanı doktorlar tarafından sizlere bildirilecektir.

Diğer yazılarımız için, güzellik sırları, kurabiye tarifleri gibi alanlarda özel analizler için kadinsen.com sitesini takip edebilirsiniz.

Önce Vatan Gazetesi

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.