Yolcuları evlerinin kapısında karşılayarak uçağa kadarki tüm aşamaları kolay, hızlı ve rahat bir şekilde gerçekleştiren "primeclass" CIP Servis, dönüşte de aynı şekilde uçak kapısında karşıladığı misafirlerini gidecekleri noktaya kadar kaliteli bir şekilde ulaştırıyor. Hizmet kapsamında öncelikli pasaport geçişi, apron transferi, terminal içi ring aracı, lounge girişi, porter ve asistan gibi ayrıcalıklar yer alıyor.


TAV İşletme Hizmetleri Genel Müdürü Eda Bildiricioğlu, "2001'den bu yana İstanbul'dan başlayarak Ankara ve ardından da Gürcistan, Makedonya ve Tunus'ta misafirlerimize sunduğumuz ayrıcalıklı seyahat hizmetini şimdi dünyanın 43 noktasına yaygınlaştırdık. Yolcularımıza hız ve konforu bir arada sunuyoruz; havalimanına geliş ve gidişte, ayrıca terminal içinde transferlerini keyifli bir hale dönüştürerek değerli zamanlarının kendilerine kalmasını sağlıyoruz. Yolcularımızdan gelen taleple yaygınlaştırdığımız 'primeclass' CIP Servis hizmetini her geçen gün geliştirerek dünyanın farklı havalimanlarında da sunmak için çalışmaya devam edeceğiz" dedi.


Altı ülkede 12 havalimanında faaliyet gösteren TAV Havalimanları'nın iştiraki olan TAV İşletme Hizmetleri, "primeclass" CIP Servis'i Türkiye'de İstanbul Atatürk ve Ankara Esenboğa, İzmir Adnan Menderes, Gürcistan'da Tiflis ve Batum, Makedonya'da Üsküp ve Ohrid ile Tunus Enfidha-Hammamet havalimanlarıının ardından aşağıdaki şehirlere de yaygınlaştırdı:


Bakü, Bangkok, Barselona, Pekin, Berlin, Brüksel, Budapeşte, Dubai, Frankfurt, Hamburg, Hong Kong, Kuala Lumpur, Kuveyt, Madrid, Malta, Milano, Moskova, Muskat, Münih, Osaka, Paris, Prag, Seul, Şanghay, Singapur, Stockholm, Stuttgart, Sudan, Tel Aviv, Tokyo, Tunus, Varşova, Venedik, Viyana, Zagreb ve Zürih.